- نام مناقصه گزار: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش
- نشانی مناقصه گزار:
- دفتر مرکزی: جزیره کیش- میدان خلیج فارس- بلوار ایران- مجتمع اداری پارس- شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش.
تلفن: 44421380- 076
- دفتر تهران: بزرگراه آفریقا- بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)- نبش خیابان کیش- ساختمان شماره 45 - طبقه همکف.
تلفن: 88780747– 021 و 8-88872235-021
- موضوع مناقصات: تهیه مصالح و احداث یک باب مدرسه چهارکلاسه مدرسه الغدیر صدف و یک باب مدرسه سه کلاسه و کارگاه مدرسه الغدیر خانشیر و تهیه مصالح و احداث چهار کلاس در مدرسه هدف جزیره زیبای کیش، به شرح مندرج در اسناد به مدت 3(سه)ماه شمسی .
ردیف
|
موضوع
|
شماره مناقصه
|
برآورد اولیه (ریال)
|
مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)
|
1
|
تهیه مصالح و احداث یک باب مدرسه چهارکلاسه مدرسه الغدیر صدف و یک باب مدرسه سه کلاسه و کارگاه مدرسه الغدیر خانشیر در جزیره زیبای کیش
|
ن/ع/1402/02
|
119.482.458.202
|
5.974.122.910
|
2
|
تهیه مصالح و احداث چهار کلاس در مدرسه هدف جزیره زیبای کیش
|
ن/ع/1402/03
|
56.819.077.188
|
2.840.953.859
|
- تاریخ فروش اسناد مناقصات: از تاریخ درج آگهی نوبت اول تا پایان وقت اداری مورخ 1402/04/07
- آخرین مهلت تحویل اسناد و ارائه پیشنهادها: از تاریخ اتمام مهلت فروش اسناد تا پایان وقت اداری مورخ 1402/04/17
- محل فروش و تحویل پیشنهادها: دبیرخانه دفتر مرکزی و دفتر تهران مناقصه گزار
- تاریخ و محل گشایش پیشنهادها (پاکات "الف" و "ب"): ساعت 10:00 مورخ 1402/04/19 در دفتر مرکزی مناقصه گزار
تبصره 1: زمان و مکان تشکیل جلسه گشایش پاکت های قیمت"ج"در جلسه گشایش پاکت های"الف"و"ب" اعلام خواهد شد.
تبصره2 : حضور نماینده تام الاختیار پیشنهاد دهندگان در جلسه بازگشایی پاکات "ج"در صورت ارائه معرفینامه معتبر کتبی، مجاز میباشد.
- مبلغ خرید هر یک از اسناد مناقصه:10.000.000 (ده میلیون ریال) ریال که می بایست به روش ذیل ارائه شود:
- ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب 411043777889991 نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش
- مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در هر موضوع، مطابق جدول فوق می باشد که می بایست به یکی از سه روش ذیل ارائه شود :
- ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب 411043777889991 نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش
- ارائه چک بانکی تضمینی در وجه مناقصه گزار
- ارائه ضمانتنامه بانکی بدون هرگونه قید و شرط به نام شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش مطابق اسناد مناقصه
- ترتیب دریافت اسناد مناقصات:
شرکت کنندگان در مناقصات پس از دریافت یا خرید اسناد باید پیشنهادهای خود را به ترتیب زیر تهیه و به مناقصه گزار تسلیم نمایند:
- تهیه و تکمیل اسناد و پیشنهاد ها
- تسلیم پیشنهادها در مهلت مقرر در فراخوان
- دریافت رسید تحویل پیشنهادها
- پیشنهاد دهندگان مطابق اسناد مناقصات مورد ارزیابی فنی– بازرگانی قرار می گیرند و ضریب تأثیر فنی 30% و حداقل امتیاز قابل قبول برای پذیرفتن پیشنهادات 65 می باشد.
تبصره: شرکت کنندگان در مناقصات می بایست حداقل دارای گواهینامه معتبر صلاحیت رتبه 5 رشته ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند و رونوشت آن را در پاکت "ب" قرار دهد. در صورت عدم ارائه، در ارزیابی فنی-بازرگانی پیشنهاددهنده فاقد صلاحیت تشخیص داده شده و از مناقصات حذف خواهد گردید.
- پیشنهاددهندگان می توانند در هر دو مناقصه شماره های ن/ع/1402/02 و ن/ع/1402/03 شرکت نمایند ولی صرفا در یک مناقصه به عنوان برنده انتخاب میگردند.ترتیب بازگشایی پاکات ابتدا از مناقصه شماره ن/ع/1402/02 می باشد. چنانچه پیشنهاد دهندگان در مناقصه شماره ن/ع/1402/02 برنده شوند پاکت"ج" آنها در مناقصه شماره ن/ع/1402/03 بازگشایی نخواهد شد و حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نمایند.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده های مخدوش یا کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- هزینه درج هر دو نوبت آگهی به عهده برنده مناقصات می باشد.
- پیشنهادات شرکت کنندگان حداقل تا 3 ماه بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها، اعتبار خواهد داشت و برای یک دوره سه ماهه دیگر قابل تمدید می باشد.
- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصات درج گردیده است.
- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44421380-076 تماس یا به سایت های www.kish.ir و www.urban.kish.ir مراجعه فرمایید.
دانلود متن آگهی
|