قوانین و مقررات
مراجعه کننده گرامی
با سلام و ادب
به سامانه رسیدگی به شکایات «شرکت عمران، آب و خدمات منطقهی آزاد کیش» خوش آمدید
چنانچه شما از نحوه ی ارایه خدمات شرکت، نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، طولانی شدن مدت رسیدگی به درخواست ها، عدم پاسخ گویی یا ضعف در ارایه خدمات و... شکایتی داشته و شخصا ذی نفع آن بوده و از دفتر مدیریت عملکرد، خواهان احقاق حق خود هستید، از طریق این سامانه شکایت خود را تنظیم نموده و از روند پاسخ گویی آن مطلع شوید. همچنین اگر همکار شرکت هستید در صورت اطلاع از سوءجریان و تخلفات اداری، با حس مسئولیت گزارش تخلف خود را از این گونه سوءجریانات با رعایت نکات زیر به سامانه ی رسیدگی به شکایات و گزارش تخلفات شرکت ارسال نمایید تا طبق قوانین مربوطه و بر اساس مقررات به آن رسیدگی شود.
بدیهی است که دریافت شکایات و تخلفات از طریق این سیستم، سهولت بررسی و اعلام نتیجه را به همراه خواهد داشت.
پیش از تنظیم و ارسال شکایت و یا گزارش تخلفات به نکات زیر توجه فرمایید:
وظیفه ی دفتر مدیریت عملکرد شرکت، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن رضایت مشتریان است. بنابراین رسیدگی به شکایات، خارج از حوزههای مذکور و موضوعاتی مانند موارد زیر در حیطه ی وظایف این دفتر نمی باشد:
الف: رسیدگی به دعاوی بین اشخاص حقیقی و حقوقی که برای احقاق حقوق آنان مرجع دادگستری تعیین شدهاست، مگر موضوعاتی که بیانگر نقض قانون یا سوء جریان اداری باشد؛
ب: بررسی و تجدیدنظر نسبت به آرا مراجع قضایی؛
ج: شکایات کیفری و جنایی و نظایر آن.
پیش از تنظیم و ارسال گزارش به نکات زیر توجه فرمایید
1-در صورتی که پیش از این شکایتی ارسال نمودهاید و پرونده ی شما در حال رسیدگی است و یا گزارش تخلفی ارایه نمودهاید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش خودداری نمایید. ضمناً پیگیری شکایات خارج از این سامانه که به روشهای دیگر ارسال شدهاست از همان طریق قابل پیگیری است.
2- شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص و نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص بوده یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد.
3- اکیداً درخواست میگردد شکایت در چند موضوع را در یک درخواست ارسال نکنید.
4- در صورتی که جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارد باید مشخصات یک فرد حقیقی به نمایندگی از اشخاص در فرم شکایت درج شود، در غیر این صورت به شکایت رسیدگی نمیشود.
5-مسؤلیت قانونی مطالب اظهار شده بر عهدهی شاکی خواهد بود.
6-پس از وارد کردن مشخصات دستگاه و متن شکایت خود و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، از سوی سیستم یک شماره پیگیری برای شما صادر میشود که بهوسیله آن میتوانید در همین سامانه و در هر زمانی، از مرحله رسیدگی به شکایت خود آگاهی کسب نمایید
7-در نگهداری و عدم افشای این شماره به دیگران توجه نمایید. در صورت ارسال اعلامیه و یا گزارش از سوء جریان اداری شماره پیگیری در اختیار قرار نمیگیرد.