عدم تغییر نرخ خدمات حمل و نقل کیش در نوروز 1402

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات ارائه خدمات منظم و مناسب درناوگان حمل و نقل شهری کیش را عامل مهمی در افزایش رضایتمندی ساکنان وگردشگران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در دیدار نوروزی با همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی همکاران سخت کوش این مدیریت در ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران و تعامل با پلیس راهور برای کنترل ترافیک تاکید کرد: استاندارد سازی و نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل نقش مهمی در افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران دارد و باید به ان توجه ویژه داشته باشیم.  

وی با اشاره به اینکه همدلی و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی و تجارب ارزنده همکاران مجرب در مدیریت حمل و نقل عمومی یکی از عوامل مهم ارتقای خدمات این حوزه است اظهار داشت : انتظار می رود تا با برنامه ریزی و انسجام بیشتری در جهت ارتقای عملکرد حوزه حمل و نقل و استمرار روند رو به رشد خدمات تلاش کنید.

مهدی جهانی مدیر حمل و نقل عمومی کیش نیز با بیان اینکه در ماه های اخیر تدوین شیوه نامه های متعدد و راه اندازی سامانه حمل و نقل در کنار همدلی و تعامل مسئولانه همکاران سبب ارتقای کمی و کیفی خدمات این حوزه مهم و حساس شده است اظهار داشت : افزودن 25 دستگاه مینی بوس و تعدادی هایس به ناوگان حمل و نقل عمومی کیش در ایام نوروز راهکار مناسبی بود که سبب شد تا جابجایی گردشگران در نقاط مختلف شهر تسهیل و تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ جدید خدمات حمل و نقل در شورای ترافیک و شورای شهر تصویب شده و پس از طی مراحل اداری ابلاغ خواهد شد گفت: در حال حاضر افزایش نرخی در خدمات نداشته و تا پیش از تایید نهایی و اعلام نرخ ها، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به رعایت قانون و اجتناب از افزایش نرخ هستند.

مهدی جهانی افزود: اجرای موفق طرح ساماندهی موتورهای شارژی با کمک پلیس راهور ، اداره اجرائیات و معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش یکی از طرح های مهمی بود که کمک کرد تا  فضای معابر کیش برای تردد و استفاده ایمن گردشگران مهیا شود.