آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای

تهیه مصالح و اجرای عملیات تامین روشنایی معابر شهرک صنعتی شماره 3، بلوار غروب و

 معابر سطح جزیره زیبای کیش

  • شماره مناقصه: ن/ع/1403/09
  • نام مناقصه­ گزار: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش
  • نشانی مناقصه­ گزار:
  • مرکزی:  دفتر مرکزی: جزیره کیش- میدان خلیج فارس- بلوار ایران- مجتمع اداری پارس- شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش.
  • تلفن: 44421380- 076
  • دفتر تهران: بزرگراه آفریقا- بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک) - نبش خیابان کیش- ساختمان شماره 45 -طبقه همکف.
  • تلفن: 88780747 021 و 8-88872235-021
  • موضوع مناقصه: تهیه مصالح و اجرای عملیات تامین روشنایی معابر شهرک صنعتی شماره 3، بلوار غروب و معابر سطح جزیره زیبای کیش به شرح مندرج در اسناد به مدت 12(دوازده) ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد: 231.633.708.150 (دویست و سی و یک میلیارد و ششصد و سی و سه میلیون و هفتصد و هشت هزار و یکصد و پنجاه ریال)
  • تاریخ فروش اسناد مناقصه: از تاریخ درج آگهی نوبت اول تا پایان وقت اداری مورخ 1403/08/28
  • آخرین مهلت تحویل اسناد و ارائه پیشنهادها: از تاریخ اتمام مهلت فروش اسناد تا ساعت 14:00 مورخ 1403/09/10
  • محل فروش و تحویل پیشنهادها: دبیرخانه دفتر مرکزی و دفتر تهران مناقصه ­گزار
  • تاریخ و محل گشایش پیشنهادها (پاکات "الف" و "ب"): ساعت 10:00 مورخ 1403/09/12 در دفتر مرکزی مناقصه­ گزار

تبصره 1: زمان و مکان تشکیل جلسه گشایش پاکت های قیمت"ج"در جلسه گشایش پاکت های"الف"و"ب"اعلام خواهد شد.

تبصره 2: حضور نماینده تام الاختیار پیشنهاد دهندگان در جلسه بازگشایی  پاکات "ج"در صورت ارائه معرفی­نامه معتبر کتبی، مجاز می­­باشد.

  • مبلغ خرید هر یک از اسناد مناقصه: 10.000.000 (ده میلیون) ریال که می بایست به روش ذیل ارائه شود:
  • رسید واریز نقدی به حساب شماره 411043777889991نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش
  • مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : 11.581.685.408 ریال که می بایست به یکی از سه روش ذیل ارائه شود :
  1. ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب411043777889991نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش
  2. چک بانکی تضمینی در وجه مناقصه­ گزار
  3. ضمانتنامه بانکی بدون هرگونه قید و شرط به نام شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش مطابق اسناد مناقصه
  • ترتیب دریافت اسناد مناقصه:

          شرکت کنندگان در مناقصه پس از دریافت یا خرید اسناد باید پیشنهادهای خود را به ترتیب زیر تهیه و به مناقصه­ گزار تسلیم نمایند :

  1. و تکمیل اسناد و پیشنهاد ها
  2. پیشنهادها در مهلت مقرر در فراخوان
  3. رسید تحویل پیشنهادها
  • سایر شرایط مناقصه:
  • پیشنهاددهندگان مطابق اسناد مناقصه مورد ارزیابی فنی- بازرگانی قرار می گیرند و ضریب تأثیر فنی 30 % و حداقل امتیاز قابل قبول برای پذیرفتن پیشنهادات 65 می باشد.
  • بازگشایی پاکات برای برنده مناقصه شماره ن/ع/1403/07 با موضوع تهیه مصالح و اجرای عملیات بازسازی و نوسازی شبکه روشنایی در سطح جزیره زیبای کیش انجام نمی گیرد و در صورت ارائه پاکات برای مناقصه شماره ن/ع/1403/09، پاکت پیشنهادی وی از روند مناقصه حذف می گردد.
  • شرکت کنندگان در مناقصه می بایست حداقل دارای گواهینامه معتبر صلاحیت رتبه 5 رشته نیرو یا رتبه 5 رشته تاسیسات یا رتبه 5 رشته ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند و رونوشت آن را در پاکت "ب" قرار دهد. در صورت عدم ارائه، در ارزیابی فنی-بازرگانی پیشنهاددهنده فاقد صلاحیت تشخیص داده شده و از مناقصه حذف خواهد گردید.
  • نماینده پیشنهاد دهنده می بایست در محدوده زمانی تاریخ فروش اسناد لغایت پایان تحویل اسناد نسبت به بازدید از محل پروژه اقدام نماید. حضور نیافتن جهت بازدید و عدم تکمیل و ارائه فرم بازدید تایید شده از سوی مناقصه گزار به منزله حذف از مناقصه خواهد بود.
  •  به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود،مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده های مخدوش یا کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • هزینه درج هر دو نوبت آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
  • پیشنهادات شرکت کنندگان حداقل تا 3 ماه بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها، اعتبار خواهد داشت و برای یک دوره سه ماهه دیگر قابل تمدید می باشد.
  • سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج گردیده است.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44421380-076 تماس یا به سایت های www.kish.ir و www.urban.kish.ir مراجعه فرمایید .

دانلود متن آگهی