برگزاری کارگاه مهارتهای ارتباطی در شرکت عمران،آب و خدمات کیش

دوره آموزشی مهارت های ارتباطی و اصول و فنون مذاکره با هدف افزایش بهره وری، مشارکت گروهی و تقویت مهارت های فردی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، این کارگاه آموزشی شنبه 25 تیر با حضور رییس هیات مدیره و مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره و بیش از سی نفر از معاونان، مدیران و روسای ادارات  شرکت عمران ، آب و خدمات در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

تقویت مهارت‌های ارتباطی و رفتاری، انعطاف‌پذیری، حل مسئله، هوش هیجانی و کلامی، مهارت‌های خودمدیریتی، توانایی و مهارت همدلی و کار تیمی در رفتار سازمانی ، ارتقای بهره وری و مشارکت های گروهی ، ارتقای خودآگاهی سازمانی و تشویق به توسعه فردی از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره بود.

مدرس این کارگاه آموزشی دکتر سید جلیل جوادی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی بود.

محسن نظر پور مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات در حاشیه این کارگاه با بیان اینکه تقویت توانایی های ارتباطی مدیران یکی از راهکارهای بهبود عملکرد شرکت است اظهار داشت: طبق نظرات پژوهشگران  بین مهارت‌های ارتباطی مدیران از جمله مهارت‌ های کلامی و شنیداری با بهره‌وری، اثربخشی و کارآیی سازمان رابطۀ تنگاتنگ و مهی وجود دارد از این رو ما با هدف افزایش بهره وری و بهبود عملکرد شرکت دوره مهارت های ارتباطی را ویژه سطوح مختلف مدیریتی این شرکت برگزار کردیم.

وی افزود: از آنجا که شرکت عمران، آب و خدمات در جایگاه شهرداری با مخاطبان زیادی ارتباط دارد، تقویت مهارت های ارتباطی مدیران در افزایش رضایتمندی مراجعان نقش مهمی خواهد داشت.