به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، این دوره آموزشی اخلاق حرفه ای ویژه رانندگان جدید ناوگان حمل و نقل شهری کیش با حضور 35 نفر از رانندگان تاکسی در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
هدف از برپایی این کلاس های آموزشی و توجیهی افزایش مهارت و سطح اطلاعات رانندگان در زمینه حقوق شهروندان و اخلاق حرفه ای است .ارتقای سطح آگاهی و مهارت های ارتباطی رانندگان در زمینه ارتباط مناسب با شهروندان و مسافران، ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی، افزایش کارایی و ایجاد فضای آرام و ایمن برای سرویس دهی مطلوب به مسافران از دیگر محورهای مطالب این دوره های آموزشی ماهانه است.
در این دوره رانندگان تازه وارد با برخی قوانین و موضوعات از جمله نحوه تایید صلاحیت رانندگان ، مشتری مداری و اخلاق حرفه ای، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کیش، آیین نامه های معاونت حمل و نقل، نحوه فعالیت واحد شکایات و اشیاء گمشده، سامانه 141 و چگونگی خدمات رسانی و ارتباط با مسافران آشنا می شوند.
اخلاق حرفه ای و ارتباطات، کنترل خشم در برخورد با افراد جامعه، افزایش رضایت مندی مسافران، ایجاد رونق و افزایش درآمد رانندگان و نقشه خوانی اماکن گردشگری و مسکونی از دیگر موضوعاتی است که توسط مدیرو کارشناسان مدیریت حمل و نقل عمومی کیش دراین دوره های آموزشی تدریس می شود.
لازم به ذکر است مدیریت حمل و نقل عمومی کیش یکی از مدیریت های شرکت عمران، آب و خدمات کیش است که مسئولیت ارائه خدمات در ناوگان حمل و نقل شهری کیش را برعهده دارد.