آگهی مناقصـه عمومی یک مرحله ای تهیه مصالح و اجرای عملیات جمع آوری و استفاده بهینه از آبهای سطحی معابر جزیره زیبای کیش
- شماره مناقصه: ن/ع/1401/18
- نام مناقصه گزار: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش
- نشانی مناقصه گزار:
- دفتر مرکزی: جزیره کیش- میدان خلیج فارس- بلوار ایران- مجتمع اداری پارس- شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش. تلفن: 44421380- 076
- دفتر تهران: بزرگراه آفریقا- بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)- نبش خیابان کیش- ساختمان شماره 45 - طبقه همکف. تلفن: 88780747– 021 و 8-88872235-021
- موضوع مناقصه:تهیه مصالح و اجرای عملیات جمع آوری و استفاده بهینه از آبهای سطحی معابر جزیره زیبای کیش به شرح مندرج در اسناد به مدت 12 ماه شمسی
- مبلغ برآورد: 192.473.359.570(یکصد و نود و دو میلیارد و چهارصد و هفتاد و سه میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار و پانصد و هفتاد ریال)
- تاریخ فروش اسناد مناقصه: از تاریخ درج آگهی نوبت اول تا پایان وقت اداری مورخ 1401/06/02
- آخرین مهلت تحویل اسناد و ارائه پیشنهادها: از تاریخ اتمام مهلت فروش اسناد تا پایان وقت اداری 1401/06/12
- محل فروش و تحویل پیشنهادها: دبیرخانه دفتر مرکزی و دفتر تهران مناقصه گزار
- تاریخ و محل گشایش پیشنهادها (پاکات "الف" و "ب" و "ج"): ساعت 10:00 مورخ 1401/06/14 در دفتر مرکزی مناقصه گزار
تبصره : حضور نماینده تام الاختیار پیشنهاد دهندگان در جلسه بازگشایی پاکات "ج"در صورت ارائه معرفینامه معتبر کتبی، مجاز میباشد.
- مبلغ خرید اسناد مناقصه: 3.000.000 (سه میلیون) ریال که می بایست به روش ذیل ارائه شود:
- رسید واریز نقدی به حساب شماره 411043777889991 نزد بانک سپه شعبه بازار ونوس جزیره کیش
- مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: 6.849.467.191 ریال که می بایست به یکی از سه روش ذیل ارائه شود :
- ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب 411043777889991 نزد بانک سپه شعبه بازار ونوس جزیره کیش
- ارائه چک بانکی تضمینی در وجه مناقصه گزار
- ارائه ضمانتنامه بانکی بدون هرگونه قید و شرط به نام شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش مطابق اسناد مناقصه
- ترتیب دریافت اسناد مناقصه:
شرکت کنندگان در مناقصه پس از دریافت یا خرید اسناد باید پیشنهادهای خود را به ترتیب زیر تهیه و به مناقصه گزار تسلیم نمایند:
- تهیه و تکمیل اسناد و پیشنهاد ها
- تسلیم پیشنهادها در مهلت مقرر در فراخوان
- دریافت رسید تحویل پیشنهادها
- شرکت کنندگان در مناقصه می بایست دارای گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری حداقل رتبه 5 در رشته ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند و رونوشت آن را در پاکت "ب" ارائه نمایند در غیر این صورت از مناقصه حذف می گردند.
- به منظور بازدید از محل موضوع مناقصه و اطلاع از شرایط و ضوابط حاکم بر منطقه، نماینده پیشنهاد دهنده می بایست در محدوده زمانی تاریخ فروش اسناد لغایت پایان تحویل اسناد نسبت به بازدید از محل موضوع مناقصه اقدام نماید. حضور نیافتن جهت بازدید و عدم تکمیل و ارائه فرم بازدید تایید شده از سوی مناقصه گزار به منزله حذف از مناقصه خواهد بود.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده های مخدوش یا کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- هزینه درج هر دو نوبت آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- پیشنهادات شرکت کنندگان حداقل تا 3 ماه بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها، اعتبار خواهد داشت و برای یک دوره سه ماهه دیگر قابل تمدید می باشد.
- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج گردیده است.
- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44421380-076 تماس یا به سایت های www.kish.ir و www.urban.kish.ir مراجعه فرمایید. متن آگهی
|