دیدار اعضای شورای شهر کیش با مدیرعامل شرکت عمران ،آب و خدمات

محسن نظر پور در نشستی با اعضای شورای شهر کیش ، ارتباط مستمر و تعامل شرکت عمران، آب و خدمات با این شورا را عامل مهمی در توسعه کمی وکیفی خدمات شهری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، بدریه بحرینی رئیس ، لیلا زارعی نایب رئیس و محمدطاهری دبیر و سخنگو و حجت بزنی عضو شورای اسلامی کیش در نشستی با محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت راهکارهای تعامل بیشتر در جهت پیگیری مطالبات مردمی و افزایش رضایتمندی آنان را بررسی کردند.

محسن نظر پور در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی با اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم فهیم جزیره کیش گفت: اعضای شورای شهر  در ارتباط تنگاتنگ با مردم بوده و می توانند با انتقال سریع و دقیق نظرات و خواسته های مردمی ما را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری کنند.

مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات ضمن ارائه گزارش کوتاهی از برنامه های عمرانی و توسعه ای این شرکت در ماه های اخیر اظهار داشت: ما در نیمه نخست امسال موفق شدیم صد در صد اعتبار تخصیصی را جذب کرده و برنامه های عمرانی خود را در حوزه های مختلف خدمات شهری و تقویت زیر ساخت ها عملیاتی کنیم .

وی افزود: خوشبختانه با توجه به افزایش بودجه طرح های عمران شهری و تخصیص اعتبار بیشتر در آخرین فصل سال شاهد افزایش چشمگیر فعالیت های عمرانی شرکت در سه ماه پایانی سال خواهیم بود.

محسن نظرپور با اشاره به اینکه تقویت زیر ساخت های شهری از جمله افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب برای ایام پرتردد سال مانند نوروز یکی از برنامه های مهمی بود که در سال 1401 با موفقیت اجرایی شد تصریح کرد: با افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شمال ضمن برطرف کردن بوی نامطبوع حاصل از لاگون های فاضلاب ، آب مورد نیاز فضای سبز شهری کیش تامین و امکانات لازم برای توسعه فضای سبز و افزایش طراوت فضای شهری کیش فراهم شد.  

بدریه بحرینی رییس شورای شهر کیش نیز با تاکید بر اینکه افزایش تلاش بخش های مختلف شرکت عمران،آب و خدمات در سطح شهر مشهود است و نتایج این زحمات موجب رفاه بیشتر شهروندان خواهد بود خواستار توجه جدی به بهسازی معابر و میادین و همچنین طرح ساماندهی موتورسیکلت ها با هدف افزایش ایمنی و آسایش شهروندان شد.

در این نشست اعضای شورای شهر ضمن ارائه پیشنهاد حضور اعضای این شورا در بازدید از روند اجرای طرح های عمرانی با هدف ارائه نظرات مردمی به مسئولان، مواردی از خواسته های شهروندان  را در زمینه برنامه ریزی برای میزبانی شایسته تر از گردشگران نوروزی و تسریع فرایند پذیرش مسافرانی که با خودرو از مسیر دریایی سفر می کنند و ارتقای سطح خدمات شهری عنوان کردند.