همدلی و کار گروهی عامل مهم موفقیت شرکت عمران، آب و خدمات

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تغییر و تحول مدیریتی را راهکاری برای تقویت پویایی و دمیده شدن روح تازه در کالبد این سازمان و شرکت های تابعه دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، رحیم سرهنگی عصر دوشنبه 24 اردیبهشت در مراسم تکریم مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات و معارفه سرپرست جدید این شرکت با تاکید بر اینکه مجموعه شرکت عمران، آب و خدمات با همدلی و روحیه تعامل موفق شدند تا مسئولیت های محوله را به خوبی انجام دهند 

 از محسن نظرپور به عنوان فردی مخلص، صادق و سختکوش یادکرد و از زحمات وی در مدت تصدی مسئولیت شرکت عمران، آب و خدمات تقدیر کرد.

وی همچنین محسن نظرپور را به عنوان مشاور خود معرفی و حکم انتصاب وی را ابلاغ کرد.

همچنین در این مراسم رحیم سرهنگی با اشاره به سوابق علمی و اجرایی محمد مهدی احمدی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات و ابراز خرسندی از حضور این مدیر توانمند در کیش تاکید کرد: وی دانش آموخته دانشگاه اصفهان و فارغ التحصیل در دو رشته عمران و اقتصاد است و از به نام ترین مدیران استان اصفهان به شمار می آید که در شهرداری اصفهان زبانزد بوده و سمت شهردار مبارکه را در سوابق کاری خود دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش سرهنگی ابراز امیدواری کرد  تجربیات و سوابق مدیریتی محمد مهدی احمدی در کنار تعامل خوب وی با مدیران مجرب و کارکنان توانمند شرکت عمران، آب و خدمات نوید بخش توسعه و پیشرفت کیش باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در معرفی سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست جدید روابط عمومی و اموربین الملل این سازمان، از وی به عنوان فردی فرهیخته، با تجربه و چهره رسانه ای و آگاه و مسلط به امور روابط عمومی یاد و به سوابق مدیریتی وی در روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.

وی افزود: آگاهی و شناخت قبلی از توانمندی ها و مهارت‌های ارتباطی و توانایی برنامه‌ریزی موثر "سید ابراهیم هاشم ورزی" در عرصه روابط عمومی و رسانه، نوید بخش فصل جدید در حوزه کاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است.

سرهنگی با قدردانی از خدمات مهدی خانعلی زاده از وی به عنوان دوست، متخصص صاحب نام و مطلع در جبهه مقاومت یاد کرد و افزود: برای این مدیر توانمند که به امید خدا در مدارج بالاتری به مردم خدمت خواهند کرد، آرزوی توفیق دارم.

همچنین در این آئین محمد مهدی احمدی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش با قدردانی از حسن اعتماد رحیم سرهنگی؛ نظم، پاکیزگی و آراستگی شهر کیش را حاصل تلاش جمعی مدیران و کارکنان این شرکت در ادوار مختلف عنوان کرد و افزود: اعتقاد راسخ دارم که مجموعه ای به سر منزل مقصود خواهد رسید که علاوه بر برنامه ریزی دقیق و تعیین هدف مشخص، از همراهی و همدلی همکاران بهره مند باشد.

 

وی ادامه داد : قول خواهم داد که بر اساس یک برنامه ریزی منظم و مدون و بر پایه شاخص های کمی و ارائه گزارشات اجرایی ماهیانه، بتوانیم در مدت خدمتگزاری خود در جزیره کیش در تمامی شاخص ها حوزه های مختلف مدیریت شهری قدم های اساسی را برداریم.

همچنین سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست جدید روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این آئین با قدردانی از حسن اعتماد رحیم سرهنگی و زحمات مهدی خانعلی زاده در طول مدت خدمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، از تمامی دست اندرکاران مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه خواست با همکاری و تعامل مناسب مسیر تحقق یک روابط عمومی مقتدر و موفق را بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است در پایان مراسم حکم انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش به ترتیب به سید ابراهیم هاشم ورزی و محمد مهدی احمدی ابلاغ شد.