- شماره مناقصه: ن/ع/1403/15
- نام مناقصه گزار: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش
- نشانی مناقصه گزار:
- دفتر مرکزی: جزیره کیش- میدان خلیج فارس- بلوار ایران- مجتمع اداری پارس- شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش.
تلفن: 44421380- 076
- دفتر تهران: بزرگراه آفریقا- بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)- نبش خیابان کیش- ساختمان شماره 45 - طبقه همکف.
تلفن: 88780747– 021 و 8-88872235-021
- موضوع مناقصه: تهیه مصالح، اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت، لکه گیری و اجرای میکروسرفیسینگ معابر جزیره زیبای کیش به شرح مندرج در اسناد به مدت 18 (هجده) ماه شمسی.
- مبلغ برآورد: 1.419.129.445.934 (یک هزار و چهارصد و نوزده میلیارد و یکصد و بیست و نه میلیون و چهار صد و چهل و پنج هزار و نهصد و سی و چهار ریال)
- تاریخ فروش اسناد مناقصه: از تاریخ درج آگهی نوبت اول تا پایان وقت اداری مورخ 1403/12/26
- آخرین مهلت تحویل اسناد و ارائه پیشنهادها: از تاریخ اتمام مهلت فروش اسناد تا ساعت 14:00 مورخ 1404/01/20
- محل فروش و تحویل پیشنهادها: دبیرخانه دفتر مرکزی و دفتر تهران مناقصه گزار
- تاریخ و محل گشایش پیشنهادها (پاکات "الف" و "ب" ): ساعت 10:00 مورخ 1404/01/23 در دفتر مرکزی مناقصه گزار
تبصره 1: زمان و مکان تشکیل جلسه گشایش پاکت های قیمت"ج"در جلسه گشایش پاکت های"الف"و"ب" اعلام خواهد شد.
تبصره2 : حضور نماینده تام الاختیار پیشنهاد دهندگان در جلسه بازگشایی پاکات "ج"در صورت ارائه معرفی نامه معتبر کتبی، مجاز می باشد.
- مبلغ خرید اسناد مناقصه:15.000.000 (پانزده میلیون ریال) ریال که می بایست به روش ذیل ارائه شود:
- ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب 411043777889991 نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش
- مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : 40.982.588.919 ریال که می بایست به یکی از سه روش ذیل ارائه شود :
- ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب 411043777889991 نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش
- ارائه چک بانکی تضمینی در وجه مناقصه گزار
- ارائه ضمانتنامه بانکی بدون هرگونه قید و شرط به نام شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش مطابق اسناد مناقصه
- ترتیب دریافت اسناد مناقصه:
شرکت کنندگان در مناقصه پس از دریافت یا خرید اسناد باید پیشنهادهای خود را به ترتیب زیر تهیه و به مناقصه گزار تسلیم نمایند:
- تهیه و تکمیل اسناد و پیشنهاد ها
- تسلیم پیشنهادها در مهلت مقرر در فراخوان
- دریافت رسید تحویل پیشنهادها
- پیشنهاد دهندگان مطابق اسناد مناقصات مورد ارزیابی فنی– بازرگانی قرار می گیرند و ضریب تأثیر فنی 30% و حداقل امتیاز قابل قبول برای پذیرفتن پیشنهادات 65 می باشد.
تبصره 1 : شرکت کنندگان در مناقصه می بایست حداقل دارای گواهینامه معتبر صلاحیت رتبه 1 رشته راه و باند از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند و رونوشت آن را در پاکت "ب" قرار دهد. در صورت عدم ارائه، در ارزیابی فنی-بازرگانی پیشنهاددهنده فاقد صلاحیت تشخیص داده شده و از مناقصه حذف خواهد گردید.
تبصره 2 : کلیه پیمانکارانی که دارای ظرفیت خالی کار بر اساس سایت سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند می توانند در مناقصه فوق شرکت نمایند.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده های مخدوش یا کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- هزینه درج هر دو نوبت آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- پیشنهادات شرکت کنندگان حداقل تا 3 ماه بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها، اعتبار خواهد داشت و برای یک دوره سه ماهه دیگر قابل تمدید می باشد.
- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج گردیده است.
- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44421380-076 تماس یا به سایت های www.kish.ir و www.urban.kish.ir مراجعه فرمایید.
دانلود متن آگهی
|