آگهی مناقصـه عمومی یک مرحله ای

تعمیر، نگهداری و راهبری از تاسیسات و فرآیند های کلیه تصفیه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ و خطوط انتقال فاضلاب تحت فشار مربوطه در سطح جزیره زیبای کیش

  • شماره مناقصه: ن/ع/1403/04
  • نام مناقصه­ گزار: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش
  • نشانی مناقصه ­گزار:
  • دفتر مرکزی: جزیره کیش- میدان خلیج فارس- بلوار ایران- مجتمع اداری پارس- شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش.

تلفن: 44421380- 076

  • دفتر تهران: بزرگراه آفریقا- بالاتر از چهارراه شهید حقانی (جهان کودک)- نبش خیابان کیش- ساختمان شماره 45 -  طبقه همکف.

تلفن: 88780747 021 و 8-88872235-021

  • موضوع مناقصه:تعمیر، نگهداری و راهبری از تاسیسات و فرآیند های کلیه تصفیه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ و خطوط انتقال فاضلاب تحت فشار مربوطه در سطح  جزیره زیبای کیش به شرح مندرج در اسناد به مدت 24 (بیست و چهار) ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد:254.808.407.338ریال (دویست و پنجاه و چهار میلیارد و هشتصد و هشت میلیون و چهارصد و هفت هزار و سیصد و سی و هشت ریال)
  • تاریخ فروش اسناد مناقصه: از تاریخ درج آگهی نوبت دوم تا پایان وقت اداری مورخ 1403/06/06
  • آخرین مهلت تحویل اسناد و ارائه پیشنهادها: از تاریخ اتمام مهلت فروش اسناد تا پایان وقت اداری مورخ 1403/06/18
  • محل فروش و تحویل پیشنهادها: دبیرخانه دفتر مرکزی و دفتر تهران مناقصه­ گزار
  • تاریخ و محل گشایش پیشنهادها (پاکات "الف" ،"ب" و "ج"): ساعت 10:00 مورخ 1403/06/20 در دفتر مرکزی مناقصه­ گزار

تبصره: حضور نماینده تام الاختیار پیشنهاد دهندگان در جلسه بازگشایی پاکات "ج"در صورت ارائه معرفی نامه معتبر کتبی، مجاز می باشد.

  • مبلغ خرید اسناد مناقصه:10.000.000 (ده میلیون ریال) ریال که می بایست به روش ذیل ارائه شود:

-  ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب  411043777889991  نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش

  • مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: 12.740.420.367ریال که می بایست به یکی از سه روش ذیل ارائه شود : 
  1. ارائه رسید بانکی واریز نقدی به شماره حساب 411043777889991  نزد بانک سپه شعبه مرکزی جزیره کیش
  2. ارائه چک بانکی تضمینی در وجه مناقصه­ گزار
  3. ارائه ضمانتنامه بانکی بدون هرگونه قید و شرط به نام شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش مطابق اسناد مناقصه
  • ترتیب دریافت اسناد مناقصه:

شرکت کنندگان در مناقصه پس از دریافت یا خرید اسناد باید پیشنهادهای خود را به ترتیب زیر تهیه و به مناقصه­ گزار تسلیم نمایند:

  1. تهیه و تکمیل اسناد و پیشنهاد ها
  2. تسلیم پیشنهادها در مهلت مقرر در فراخوان
  3. دریافت رسید تحویل پیشنهادها
  • سایر شرایط مناقصه:

- ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت با رتبه 4 تاسیسات و تجهیزات یا رتبه 4 رشته آب و فاضلاب و یا گواهینامه بهره برداری و نگهداری از تصفیه خانه های فاضلاب از وزارت نیرو باشند و رونوشت آن را در پاکت "ب" ارائه نمایند.

-   نماینده پیشنهاد دهنده می بایست در محدوده زمانی تاریخ فروش اسناد لغایت پایان تحویل اسناد نسبت به بازدید از محل پروژه اقدام نماید.

حضور نیافتن جهت بازدید و عدم تکمیل و ارائه فرم بازدید تایید شده از سوی مناقصه گزار به منزله حذف از مناقصه خواهد بود.

  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده های مخدوش یا کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • هزینه درج هر دو نوبت آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
  • پیشنهادات شرکت کنندگان حداقل تا 3 ماه بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها، اعتبار خواهد داشت و برای یک دوره سه ماهه دیگر قابل تمدید می باشد.
  • سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج گردیده است.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44421380-076 تماس یا به سایت های www.kish.ir و www.urban.kish.ir مراجعه فرمایید.

دانلود متن آگهی