دیدار با فرماندهی انتظامی ویژه کیش به مناسبت( هفته ناجا)

محمد مهدی احمدی تعامل دو سویه و ارتباط مستقیم با مردم و تامین رفاه شهروندان را وجوه مشترک فعالیت شرکت عمران، آب و خدمات با نیروی انتظامی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات به مناسبت هفته نیروی انتظامی، محمد مهدی احمدی   رییس هیات مدیره و مدیرعامل به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت با حضور در دفتر سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از تلاش های نیروهای خدوم و ایثارگر نظامی و انتظامی برای تامین امنیت ساکنان و گردشگران قدردانی کردند.
احمدی در این جلسه با تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی گفت: نیروی انتظامی رکن اصلی حفظ امنیت و آرامش خاطر ساکنان و گردشگران است .
وی افزود شرکت عمران،آب و خدمات نیز مسئولیت تامین زیر ساخت ها و ارائه خدمات شهری را با هدف رفاه بیشتر شهروندان بر عهده دارد و همین وجوه اشتراکی و قرابت حوزه فعالیت شرکت عمران،آب و خدمات با فرماندهی انتظامی کیش مسئولیت و رسالت ما را سنگین تر می کند.
وی افزود: نیروهای نظامی همواره در رویدادهای مختلف برای تامین امنیت شهروندان در صحنه حضور دارند و با حس مسئولیت پذیری و حضور مستمر خود فضای امن و مناسبی را برای فعالیت های اجتماعی شهروندان فراهم می کنند. 
 احمدی تصریح کرد: شرکت عمران، آب و خدمات نیز در بخش های مهمی چون زیر ساخت های ترافیکی، حمل و نقل عمومی، بهسازی معابر و فرهنگسازی و آموزش شهروندان و تامین نظم شهری تعامل خود را  با پلیس راهور و نیروی انتظامی تقویت کرده است. 
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات همچنین از همکاری مسئولانه پلیبس راهور با این شرکت به ویژه در روند پلاک گذاری خودروهای وارداتی با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تقدیر کرد.
سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این جلسه تامین امنیت در جامعه را مرهون هم افزایی و نهادهای مختلف و مردم عنوان کرد و گفت : ایجاد فضای امن در جامعه به دلیل توجه شهروندان در رعایت قوانین است و نیروی انتظامی تنها مسئولیت حفظ امنیت را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند شهروند قانونمدار است بر ضرورت تسریع روند تامین زیر ساخت ها و تجهیزات هوشمند با هدف حفظ و ارتقای امنیت جزیره کیش تاکید کرد و اظهار داشت : تهیه دوربین های ترافیکی، پایش شهری، چهره خان و پلاک خوان مبادی ورودی بندر و فرودگاه سرمایه گذاری های ارزشمندی در جهت ارتقای امنیت کیش است .  
سرهنگ علی اصغر جمالی ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده شرکت عمران ،آب و خدمات در زمینه طراوت و شادابی کیش و تامین زیرساخت های خدمات شهری گفت : بخشی از ایمنی معابر به تامین زیر ساخت ها از جمله اصلاح معابر و تهیه تجهیزات کنترل ترافیک مرتبط است که خوشبختانه شرکت عمران ، آب و خدمات در این حوزه عملکرد مطلوبی دارد. 
 وی با اشاره به دشواریهای ذاتی کار نیروهای نظامی و انتظامی گفت: همکاران ما در جهت حفظ نظم شهر از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و خود را ملزم می داند تا با تامین امنیت هموطنان ، فضای ایمن و آرامش بخشی برای ساکنان و گردشگران این منطقه آزاد فراهم شود.
لازم به ذکر است از سال ۱۳۷۸ به دستور رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهر به عنوان روز نیروی انتظامی نامگذاری شد  و هر سال هفته فراجا به عنوان فرصتی برای گرامیداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت و نظم اجتماعی، هر ساله با شعارهای خاصی برگزار می‌شود.