توسعه و ارتقای سه سامانه خدمات رسانی و نظارت در شرکت عمران ، آب و خدمات
محمد حسین آقایی سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران ، آب و خدمات از آماده سازی دو سامانه جدید و ارتقای سامانه شهرسازی کیش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست این شرکت در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات ،ارتباطات و برق پایدار در جزیره کیش ، استفاده از فناوری های نو با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و رفاه بیشتر شهروندان را از جمله رویکردهای شرکت عمران،آب و خدمات برشمرد و گفت: در سه سال اخیر بیش از 25سامانه و زیر سامانه در بخش ها و معاونت های مختلف این شرکت از جمله معاونت عمرانی ، مالی و اداری ، شهرسازی ، ورزش و تفریحات سالم و مدیریت های برنامه ریزی و پیمان و رسیدگی ایجاد شده و یا ارتقاء یافته تا شهروندان و فعالان اقتصادی بتوانند به سهولت از خدمات مورد نیاز استفاده کنند.
محمد حسین آقایی افزود: در ماههای اخیر با ارتقای سامانه شهرسازی شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری تمامی مراحل صدور پروانه و پایان کار را از راه دور انجام دهند و یا اشکالات اعلام شده در خصوص پرونده خود را بررسی و مرتفع نمایند.
سرپست معاونت امور شهری شرکت عمان، آب و خدمات افزود : در حوزه خدمات شهر نیز دو سامانه جدید خریداری شده و آماده بهره برداری است که در نخستین سامانه امکان پایش عملکرد پیمانکاران خدمات شهر فراهم شده و در دومین سامانه نیز ناظران فضای سبز می توانند با پایش تمامی فعالیت های حوزه فضای سبز بر روند آبیاری ، هرس درختان و توسعه فضای سبز نظارت گسترده و همزمان داشته باشند.