تلاش آتش نشانان کیش برای اطفای 399 مورد حریق در سال 1402

اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در سال گذشته ، در 934 عملیات امداد و نجات (حوادث) حافظ ایمنی و سلامت ساکنان و گردشگران بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، سهراب رضایی رییس اداره خدمات آتش نشانی و ایمنی این شرکت با اعلام اینکه در سال 1402 همکاران ما با حضور بموقع و بهره مندی از تجهیزات مناسب  399 مورد حریق ر ا با موفقیت مهار کردند افزود: اگرچه با تلاش در جهت ارتقای سطح آگاهی شهروندان و نظارت گسترده بر ایمنی اماکن عمومی و ساختمان ها تلاش می کنیم تا ضریب ایمنی ساکنان و گردشگران افزایش یافته و کمتر شاهد بروز حوادث با شیم اما بروز آتش سوزی اجتناب ناپذیر است بطوریکه در سال 1402   399 مورد حریق گزارش شد که خوشبختانه خسارات جانی به همراه نداشت.

رضایی  اظهار داشت : در سال گذشته جذب نیروهای جدید و طی دوره های آموزشی تخصصی از مهم ترین فعالیت های اداره آتش نشانی کیش در جهت افزایش توان عملیاتی این اداره بود.

وی افزود:  نیروهای آتش نشانی کیش در  934 عملیات  امداد و نجات حضور داشته و برای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان و گردشگران تلاش کردند. همچنین در سال 1402 خودرو ها و نیرو های آتش نشانی در جهت حفظ ایمنی شهروندان در 186 مراسم ملی، مذهبی و فرهنگی بصورت آماده باش حضور فعال داشتند.

به گفته رییس اداره آتش نشانی شرکت عمران، آب و خدمات در سال 1402 و در راستای نظارت بیشتر بر سیستم های ایمنی و آتش نشانی 122طرح و سیستم آتش نشانی بررسی شد.

پاسخگویی به بیش از 26 هزار تماس تلفنی از دیگر خدمات اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در سال گذشته بوده است.