به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، این دوره آموزشی با هدف ارتقای مهارت های ارتباطی معاونان و مدیران این شرکت و آموزش روش های صحیح مذاکره عصر روز شنبه 11 آذر در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
تعریف مفاهیم ارتباطات و مذاکره ، تدوین استراتژی مذاکره،مهارتهای ارتباطات کارآمد با هدف ارائه پیامها به شکل واضح در مذاکرات، اعتمادسازی، تفکر استراتژیک، انعطافپذیری و زبان بدن و تاثیر آن بر نتایج مذاکرات، از جمله سرفصل هایی بود که دکتر سیدجلیل جوادی مدرس این دوره مطرح کرد.
لازم به ذکر است مدیریت برنامه ریزی شرکت عمران،آب و خدمات با هدف ارتقای سطح مهارت های و توانمندی کارکنان این مجموعه در طول سال دوره های اموزشی متعدی را برگزار می کند.