برگزاری دوره آموزشی اهمیت سلامت روان درمحیط کاردر شرکت عمران، آب و خدمات کیش

به مناسبت هفته سلامت روان یک دوره آموزش حضوری با هدف ارتقای سلامت روانی محیط کار درشرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات ، با توجه به اهمیت سلامت روان در محیط کار و تاثیر آن بر سلامت همه جانبه کارکنان و همچنین افزایش بهره وری، کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مراجعان ، یک دوره آموزشی یک روزه با همکاری اداره بهزیستی کیش در شرکت عمران، آب و خدمات برگزار شد. 
بیش از 40 نفر از کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات در این دوره آموزشی که مسئولیت تدریس آن  بر عهده دکتر ریتا مشتاق زاده بود ، شرکت کردند. 
به گفته وی فقدان سلامت روان، سلامت جسمانی فرد را نیز مختل می کند. افراد دارای سلامت روان می توانند بخوبی با استرسهای روزمره کنار آمده و به نحوی سازنده کار کنند.این افراد با استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های خود در ارائه خدمات مناسب به جامعه نقش موثری دارند.
لازم به ذکر است فدراسیون جهانی بهداشت روان روز دهم اکتبر را با عنوان " روز جهانی بهداشت روان" نامگذاری کرده است . در ایران نیز 18 تا 24 مهر به عنوان هفته بهداشت روان نامگذاری شده و مهم ترین هدف آن ارتقای سطح آگاهی و تغییر اصلاح و نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان است.