به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، بهبود عملکرد و فرایندهای مختلف شرکت در جهت تحقق روش های استاندارد مدیریت کیفیت در بخش های مختلف و ارتقای کیفی سطح خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مراجعان از جمله اهداف شرکت عمران ، آب و خدمات برای دریافت گواهی نامه عضویت در این انجمن است.
بر اساس این گزارش شرکت در دوره های آموزشی و نشست های فصلی با موضوع ارائه سیستم های مدیریت کیفیت و کارگروه های تخصصی به صورت رایگان، ارائه خدمات ارزیابی کیفیت در سطح ملی و استفاده ازابزارها و فضاهای تبلیغاتی این انجمن از جمله مزایای عضویت در این انجمن است
انجمن مدیریت کیفیت ایران با بیش از دو دهه فعالیت و عضویت بیش از 300 سازمان و شرکت خدماتی و تولیدی و آموزش 1000 ارزیاب سیستم های مدیریت کیفیت نقش موثری در گسترش فرهنگ مدیریت کیفیت در کشور ایفا کرده است.