آیین گرامیداشت یاد رییس جمهورشهید ودیگر شهدای خدمتگزار در شرکت عمران، آب و خدمات کیش

امام جمعه کیش گفت: شهادت برترین پاداش الهی برای تلاش های مخلصانه آیت الله رئیسی و دیگر خدمتگزاران شهید در این سانحه بود

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، مراسم قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان ، ظهر امروز و پس از اقامه نماز به امامت امام جمعه کیش در نماز خانه این شرکت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان و مدیران این سازمان ، محمد مهدی احمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات و معاونان و مدیران و همکاران این شرکت و جمعی از همکاران شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز شهادت را برترین اجر الهی برای مسئولان صدیقی چون رییس جمهور محبوب و مردمی دانست و تاکید کرد: برای این خدمتگزاران پرتلاش که در راه خدمت به هموطنان از هیچ کوششی فروگذار نکردند اجری بالاتر از شهادت متصور نیست.  

وی عمل به آموزه های دینی و سفارشات مولی الموحدین علی ( ع) را مهم ترین دلیل محبوبیت رییس جمهور شهید عنوان و تصریح کرد: علیرغم مشکلات در حوزه های اقتصادی و سیاسی، مردم آیت الله رئیسی را بسیار دوست داشتند و این جایگاه ارزشمند در دلهای هوطنان، ثمره مردمی بودن ، تواضع و خوشرویی رییس جمهور شهید است.

وی با اشاره به اینکه خادم الرضا بودن بزرگترین افتخاری بود که آیت الله رئیسی به آن مباهات می کردند افزود: همانند حاج قاسم سلیمانی که سردار دلها بود، رییس جمهور شهید هم فاتح دلهای مردم بود چرا که از ابتدای سوگند ریاست جمهوری به صراحت بیان کرد خط قرمز ما منافع مردم است و برای حل مشکلات آنان تمام توان خود را بکار می گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با گرامیداشت یاد دیگر شهدای والامقام سانحه سقوط بالگرد اظهار داشت: اخلاق مداری ، تواضع، مردمداری و سخت کوشی و شوق خدمت از خصوصیات مشترک دیگر شهدای این سانحه تلخ از جمله وزیر امور خارجه، امام جمعه مردمی تبریز و استاندار پرتلاش آذربایجان شرقی بود که از پایگاه مردمی ارزشمندی برخوردار بودند و سوگواری گسترده هموطنان گواه این امر است.

امام جمعه کیش با اشاره به روحیه قدرشناسی هموطنان گفت: مردم ایران دلشان برای خدمتگزاران خود می تپد و در این سانحه نیز باردیگر نشان دادند که قدردان مسئولان صادق و خادمان ملت هستند.

وی با اشاره به فقدان سخت این خدمت گزاران شهید برای نظام اسلامی و هموطنان همیشه در صحنه تصریح کرد: اگر چه فقدان این عزیزان دشوار و بسیار تلخ است اما مردم مومن و بصیر ما در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم و قانونمداری به سلامت از این روز های سخت گذر می کنند  و راه این شهیدان را با صلابت ادامه می دهند تا مسیر کشور اسلامی که همانا زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) هموار شود.

امام جمعه کیش در پایان از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران، آب و خدمات و دیگر مسئولان ادارات و نهادها و ساکنان شریف و متعهد کیش برای توجه مسئولانه به تکریم جایگاه این شهیدان و همدلی در جهت برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره خدمتگزاران شهید در نقاط مختلف جزیره کیش تقدیر کرد.