صداقت راننده کیشوند حق را به حق دار رساند

راننده مینی بوس در کیش صداقش را فدای اشتباه مسافرش نکرد و پس از چهار ساعت جست و جو حق را به حق دار رساند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات به نقل از ایرنا ، داراب ملک محمدی از رانندگان مینی بوس خطی جزیره کیش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۴ ظهر روز گذشته متوجه انجام یک یک تراکنش ۳۵۰ میلیون ریالی شدم که یکی از مسافران به اشتباه آن را انجام داده بود.

وی با بیان اینکه این تراکنش حوالی ساعت ۱۲ روز گذشته از دستگاه کارت خوان انجام شده بود افزود: ساعت ۱۴ ظهر روز گذشته به محض دریافت لیست تراکنش ها متوجه واریز این مبلغ به حساب شدم و همان موقع همکاران دیگر و بخش شکایات واحد حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات را در جریان گذاشتم.

وی اضافه کرد: خودم نیز این اتفاق را در گروه های مختلف فضای مجازی اطلاع رسانی کردم که در نهایت ساعت ۱۸ روز گذشته مسافر با مراجعه به یکی از همکاران پیدا شد.

ملک محمدی با بیان اینکه به منظور اطمینان خاطر شماره کارت و حساب مسافر را با سوابق بانکی تراکنش تطبیق داده و امروز مبلغ به حساب وی واریز شد گفت: ۲ سال گذشته نیز اتفاق مشابهی افتاده بود که در آن نیز وجوه اشتباه به حساب مسافر عودت داده شده است.

ناظر مینی بوسرانی و خودروهای عمومی مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در این ارتباط گفت: با تمجید از رفتار  رانندگان صادق حمل و نقل عمومی جزیره اظهار داشت: در یک ماه گذشته این چهارمین اتفاق مشابه است که رانندگان صادق جزیره در این اتفاق ها حدود ۵۰۰ میلیون ریال وجه را بازگشت دادند.

فایز بازیار افزود: مهمترین بخش این اتفاق ها آن است که رانندگان تاکسی و مینی بوس های جزیره خودشان به محض مشاهده تراکنش های کارت خوان واحد شکایات و سایر همکاران را برای پیدا شدن مسافر در جریان می گذارند.

وی اضافه کرد: در آخرین اتفاق نیز آقای ملک محمدی با درجریان گذاشتن همکاران و واحد شکایات مسافر قبل از اینکه به بانک یا مراجع دیگر مراجعه کند موفق به یافتن راننده شده بود که این رفتارها عاملی بر ایجاد یک خاطر خوب در ذهن مسافران است