رضایت مردم، ملاک ارزیابی عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عملکرد مطلوب شرکت عمران، آب و خدمات در جهت افزایش رضایتمندی ساکنان و سرمایه گذاران را یکی از مهم ترین عوامل افزایش سرمایه های اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی به همراه سرپرست مدیریت فناوری، اطلاعات و ارتباطات صبح یکشنبه 16 مهر از تمامی بخش های شرکت عمران، آب و خدمات کیش بازدید و ضمن بررسی نحوه خدمات رسانی به مردم ، با کارکنان این شرکت گفت و گو کرد.
در پایان این بازدید و در جلسه ای با حضور محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت عمران، آب و خدمات ضمن بررسی عملکرد فعلی این شرکت و مشکلات بخش های مختلف، راهکارهایی نیز برای افزایش رضایتمندی مخاطبان و تحقق برنامه های راهبردی شرکت عمران، آب و خدمات ارائه شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با بیان این که یکی از مقوله های اصلی برای اداره مطلوب تر شهر، برنامه ریزی مناسب و آگاهی از نظرات و میزان رضایتمندی شهروندان در حوزه خدمات عمومی است؛ تاکید کرد: نظرسنجی یکی از راهکارهای دسترسی به میزان رضایتمندی مردم و ملاک ارزیابی توفیق برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات است.
رحیم سرهنگی بر لزوم تسریع فرایندهای اداری به ویژه در حوزه جذب سرمایه گذاری با رعایت کامل ضوابط، مقررات واستانداردها و نیز تعامل و همکاری بین حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و تقویت حوزه های نظارتی و پاسخگویی به مراجعان جهت پیگیری امور اداری مردم و سرمایه گذاران از ضروریات است.
وی ملاک ارزیابی عملکرد کارکنان را رضایتمندی مردم دانست و افزود: همزمان با تقویت نظارت بر روند ارائه خدمات ، طراحی سیستمی جهت تعیین کارمندان نمونه و تشویق آنان با هدف تقویت انگیزه و افزایش کارآیی ضروری است.
رحیم سرهنگی با اشاره به اهمیت فعالیت سرمایه گذاران در توسعه همه جانبه کیش و ضرورت تفکیک طرح ها به نسبت حجم سرمایه گذاری با هدف تسریع فرایندها افزود: انجام برخی از فرایندهای اداری در بستر الکترونیک ضمن کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت می تواند ما را در کسب رضایتمندی سرمایه گذاران یاری کند
وی با اشاره به لزوم توجه به طرح های توسعه محور و آینده نگر شهری تاکید کرد: تحقق توسعه و درآمد پایدار مستلزم ایجاد زیرساخت‌ها و بهره برداری مفید از آنها با رعایت موضوعات زیست محیطی است.
رحیم سرهنگی با بیان این که تقویت و نوسازی حمل و نقل عمومی کیش در دستور کار قرار دارد؛ افزود: همانند بسیاری از کشورهای مطرح دنیا، در حوزه گسترش خودرو های برقی باید در کشور پیشتاز باشیم و بسترهای این مهم را از جمله ایحاد ایستگاه های شارژ خودرو برقی فراهم کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تهیه و تدوین سند جامع ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری کیش، از تشکیل کمیته برندینگ ویژه کیش در این زمینه خبر داد و گفت: با بکارگیری فن آوری های نوین و توجه به مقررات ملی ساختمان، در راستای تحقق مباحث زیبایی شناسی و وحدت بخش در سیما و منظر شهری به دنبال یک سیما و منظر شهری خاص کیش هستیم.
گفتنی است سند جامع ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری کیش با بررسی و مطالعات محیطی و بر اساس اهداف بالادستی برنامه های دولت و مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی سال ۱۳۸۷ و دستورالعمل ماده ۱۶۹ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور، تهیه و تدوین و توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش اجرایی خواهد شد.
رحیم سرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که به دنبال حذف مالیات بر ارزش افزوده در کیش هستیم؛ گفت: با حذف مالیات بر ارزش افزوده شاهد افزایش رغبت سرمایه گذاری، کاهش سطح عمومی قیمتها و دلگرمی فعالان اقتصادی در کیش خواهیم بود.
همچنین محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این جلسه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه امور شهری گفت: همدلی و تعامل خوب کارکنان این مجموعه، عامل مهمی در ارتقاء کیفی خدمات رسانی و در نهایت رضایتمندی مراجعان و سرمایه گذاران است.
وی تصریح کرد: همکاران ما تلاش می کنند تا با مسئولیت پذیری و تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعان در تحقق اهداف شرکت که توسعه کیش است سهیم باشند.