تشدید فعالیت های نظارتی مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در جهت بهبود کیفی خدمات

با هدف تسهیل ارتباط شهروندان با مدیریت حمل و نقل عمومی سه ایستگاه ارائه خدمات و دریافت و تحویل اشیای گمشده در نقاط مختلف شهری فعال می شود.

به گزارش روابط عمومی ، شرکت عمران ، آب و خدمات ، میثم سام بند سرپرست مدیریت حمل  نقل عمومی با اشاره به رویکرد  شرکت مبنی بر استاندارد سازی خدمات گفت: با هدف حفظ نظم ناوگان فعالیت های نظارتی همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی افزایش یافته به طوریکه در دو هفته اخیر بیش از 400 مورد اعمال قانون  بر روی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی کیش ثبت شده است.

وی با اعلام اینکه بیش از 17 دستگاه خودروی متخلف نیز به پارکینگ منتقل شده است افزود: در دو ماه آینده افزایش شمار جرایم ثبت شده نشان از تشدید فعالیت های نظارتی خواهد داشت اما انتظار میرود با ترویج فرهنگ ترافیکی صحیح و مشارکت خوب رانندگان در ماههای آتی شاهد کاهش آمار جرایم باشیم.

میثم سام بند گفت: در راستای تکریم رانندگان اخلاق مدار و قانونمند نیز هر ماه از 4 راننده که به دلیل اخلاق پسندیده ، استفاده از لباس فرم، تمیزی خودرو ، گزارشات مردمی و عدم ثبت تخلفات ترافیکی به عنوان راننده نمونه انتخاب می شوند تقدیر خواهد شد. 

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی با بیان اینکه مشارکت شهروندان مهم ترین عامل در مدیریت موفق شهری است اظهار داشت: با هدف تسهیل ارتباط شهروندان و رانندگان با مجموعه مدیریت حمل و نقل دو ایستگاه مقابل دانشگاه تهران در منطقه سفین و بازار خدماتی حافظ فعال خواهد شد تا رانندگان بتوانند در حین ارائه خدمات اشیاء گمشده مسافران را بدون مراجعه به شرکت و در این ایستگاهها تحویل دهند. مسافران نیز با مراجعه به همین ایستگاهها امکان دریافت اشیاء گمشده و همچنین ارائه نظرات و ثبت شکایات خود در خصوص خدمات ناوگان حمل و نقل را داشته باشند.

سام بند افزود: برای رفاه بیشتر رانندگان نیز برخی خدمات اداری از جمله تمدید کارت تردد نیز در همین ایستگاهها و در ساعات بعد از ظهر به رانندگان ارائه می شود .

به گفته سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش سومین ایستگاه نیز بزودی در محل اسکله تفریحی کیش فعال خواهد شد.